keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Vapaapäivä

Mulla on tänään siis vapaata, joten olen kerennyt kuvailemaan nyt päivällä. Tällä kertaa en mennyt ulos kuvailemaan, vaan otin vain parit asukuvat täällä olohuoneessa. Minun pitäsi hankkia kunnon kameranjalka ja kaukosäädin tuohon kameraan, sillä ne helpottaisivat huomattavasti näiden kuvien ottoa silloin, kun olen yksin kuvailemassa. Nyt minun pitää virittää kamera jonnekkin jossa se pysyy, ja tuolla lyhyellä kameranjalalla (oikeasti se on kaukoputken jalka, mutta käy hyvin tuohon kameraan, joten miksipä en sitä käyttäisi?) saan sitten vaihdettua kuvakulmaa hiukan esimerkiksi ylhäältä alaspäin.. niin ja joudun aina laittamaan itselaukaisimen päälle ja sitten kipitellä paikalle ja uudestaan ja uudestaan... No mitäs tässä valittelen, mennään niihin kuviin.




Neule ja kengät eivät ole minun,
mutta tulivat kuitenkin mukaan tähän kuvaan.



Tämä oli tältä erää tässä, kuulemiin!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti